Es requereix:
- Titulació exigida de CFGM en Atenció Persones en situació de Dependència, o CFGM en Cures Auxiliars d’Infermeria, o certificat de professionalitat o acreditació de competències corresponent (Qualifica’t, Acredita’t, Assessora’t).
- Acreditar certificació consistent a no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM. (*)
Es valorarà:
- Experiència laboral en SAD.
- Disponibilitat horària
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana
- Capacitat de resolució de problemes i/o situacions, de manera eficaç i positiva
- Formació reglada i/o addicional en relació al lloc de treball, acreditada documentalment
- Capacitat de treball en equip
- Disposar de carnet de conduir i vehicle propi
- Residència al Priorat
Les persones interessades hauran de:
- Registrar-se a http://app.borsadetreball.grupsagessa.cat i introduir totes les dades personals i curriculars
- Obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, titulacions i carta de presentació)
- Subscriure’s a la convocatòria oberta següent, amb el codi:
BT SAD PRIORAT 21
Termini màxim de presentació de sol·licituds: 31 de desembre de 2021
(*) Es pot sol·licitar Certificat a: www.mjusticia.gob.es
Els candidats que compleixin els requisits mínims exigits seran incorporats a la Borsa de Treball del personal eventual del servei. La inclusió en aquesta borsa no suposa cap compromís de contractació per part de la Fundació.