Es requereix:
- Cicle formatiu de grau superior de la branca administrativa o equivalent .
- Titulació Tècnic Grau Superior en Documentació Sanitària.
- Nivell C de català.
Es valorarà:
- Formació específica en secretariat de direcció.
- Formació complementària pel lloc de treball.
- Experiència laboral en tasques administratives.
- Experiència en tasques de secretaria de direcció.
- Experiència en tasques administratives en centres sanitaris o relacionats.
- Experiència en tasques administratives en programes preventius.
- Capacitat de treball en equip.
- Coneixement d’altres idiomes.
- Coneixements d’informàtica, nivell usuari.
- Permís de conduir B1 i vehicle propi.
- Flexibilitat horària.
S’ofereix:
- Contracte laboral indefinit a jornada.
Les persones interessades hauran de:
- Registrar-se a http://app.borsadetreball.grupsagessa.cat i introduir totes les dades personals i curriculars
- Imprescindible completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, titulacions i carta de presentació)
- Inscriure’s a la convocatòria oberta següent, amb el codi:
TA FUNCA OA PREC
Termini de presentació de sol·licituds: 4 de març de 2019
Aquest procés de selecció es realitzarà durant l’any 2019