Gestió Integral Sanitària i Assistèncial AIE cerca oficial administratiu/iva per a l’àrea de nòmines i seguretat social

Es requereix:

  • Titulació mínima CFGS Administració, similar o equivalent.
  • Estar en possessió de certificats oficials de Català, com a mínim C1 (suficiència).

 Es valorarà:

  • Formació específica en legislació laboral i de seguretat social.
  • Expertesa acreditada, mínima de 2 anys, en confecció de nòmines i liquidacions Seguretat Social.
  • Experiència acreditada en altres processos de gestió de persones: contractació, tramitacions IT, accidents, selecció, etc..
  • Domini del sistema CRETA
  • Coneixements d’aplicacions META 4, SAP-rrhh, etc.
  • Entrevista personal i grau d’ajust al perfil de competències requerides pel lloc.

 Es cerca una persona resolutiva, orientada a resultats, iniciativa, amb bona de capacitat de comunicació i de treball en equip.

S’ofereix:

  • Contracte laboral temporal a jornada completa
  • Incorporació immediata

Les persones interessades hauran de lliurar la següent documentació:

  1. Carta de presentació (especificar referència de la convocatòria)
  2. Currículum Vitae actualitzat, acompanyat dels documents acreditatius de les titulacions i vida laboral

A la següent adreça de correu electrònic, indicant la referència de la convocatòria (*):

relab_ginsa@grupsagessa.com

(*) Ref. OA NOM 05 18

 

Termini màxim de presentació de les sol·licituds:  27 de maig 2018