Gestió Integral Sanitària i Assistencial AIE cerca tècnic/a informàtic/a per a l’àrea del Baix Camp

Es requereix:

  • Estudis mínims de CFGM en Sistemes Microinformàtics i Xarxes o equivalents o estudiant de l’últim curs.
  • Nivell C de Català o equivalent.

Es valorarà:

  • Experiència professional com a tècnic/a informàtic/a en el sector sanitari i social.
  • Experiència professional com a tècnic de hardware, xarxes i/o administració de sistemes operatius Windows.
  • Experiència professional en resolució d’incidències i atenció de suport als usuaris.
  • Experiència en paquets ofimàtics tipus Microsoft Office o Open Office.
  • Carnet de conduir B1 per realitzar actuacions a clients ubicats a l’àrea del Baix Camp.
  • Formació complementària relacionada amb el lloc de treball.
  • Habilitats de comunicació i orientació a l’usuari.
  • Capacitat de gestió i organització.
  • Flexibilitat horària

Funcions a desenvolupar:

  • Configurar, administrar i mantenir els sistemes informàtics garantint la funcionalitat dels serveis i del sistema.
  • Atendre les peticions i consultes dels clients i usuaris.
  • Implantar aplicacions informàtiques amb desplegament i formació d’usuaris.

S’ofereix:

  • Contracte laboral temporal a jornada completa.
  • Incorporació immediata.

 

Les persones interessades hauran de:

  1. Registrar-se a http://app.borsadetreball.grupsagessa.cat i introduir totes les dades personals i curriculars
  2. Obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, totes les titulacions i carta de presentació). Es descartaran les candidatures que no adjuntin l’acreditació de la documentació curricular.
  3. Subscriure’s a la convocatòria oberta següent, amb el codi:

TEC INF 04 21

Termini de presentació de sol·licituds:  21 d’abril de 2021

 

Les persones candidates que compleixin els requisits mínims exigits seran incorporades a la Borsa de Treball del personal eventual de l’entitat GINSA AIE. La inclusió en aquesta borsa no suposa cap compromís de contractació per part de l’entitat.